Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

 

Predávajúci:    ochodné meno: Ing. Peter Varga

                        sídlo: Vl. Clementisa 1162/13, 05001, Revúca

                        IČO: 52271811                  DIČ: 1082848734

                        zápis v registri: OU-RS-OZP-2019/007585-2, č. 650-20393

  1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciach sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov. 
  1. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na adresu sídla spoločnosti uvedenú v tomto reklamačnom poriadku. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar je potrebné zaslať doporučene a zásielku poistiť. K tovaru pripojte kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a reklamačný protokol. Reklamačný protokol je potrebné zaslať aj mailom.

 Druhy reklamácií a ich vybavenie :

 a) záručná reklamácia 

             Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.

            Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to v prípade odstaniteľnej vady bezplatným odstránením vady alebo výmenou tovaru za bezchybný. V prípade vady, ktorú nemožno odstrániť predávajúci poskytne primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.

            Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.

 b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny a pod. 

            Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky. 

  1. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote. 
  1. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

 

 

V ...................................................... dňa ...............................